Thursday, December 25, 2008

kau kekasih ku

blog ouh blog





hari ni adalah antara hari yg amat gembira, bertemu dengannya adalah cita cita ku.





smalam syai ajak klua. oh terlepas la rndu aku kat die. pagi pagi lagi aku da bersiap siap nk gi kajang sbb kat kajang jea aku boleh amek tren untuk klua dgn die. stela bersiap siap aku naik bas ke kajang dan call die same ade die sude bersiap atau tidak dan agak terperanjat apabila dpt tau die baru jea bgun tido. mase tuh pkul 10!! oouh lmbtnye die bgun haha





then smpi kajang aku terpkse lepak d sane skejap utk mnunggu die bersiap. stelah geram mnunggu agak lame aku bercdg nk prgi ke ukm je jmpe die dan aku menaik tren ke ukm. stelah mnunggu seketike die smpi ke ukm tersebut. aku dtg kpd die dan die tersenyum manis kpde ku. oh cairnyee~~ haha. then ktorg tggu tren utk ke kl cntral nk jmpe kwn die hilda plak.





smpi je kat kl central tggu kwn die lak. ouh lame nye kwn die. bajet da smpi kat kl central. geram jea! grrr. hahak. pastuh kwn die call ckp suh jmpe kat ts. ouh sial!! hahaa. so terpkse la aku ngn awek ksygn ku jln kaki gi monorel. aku ckap ngn syai " kalo die bgtau awl2 kn bgos. xde la kne gi jaoh jaoh, naek dr kl cntral, ktm tuka lrt smpi hang tuah dkat lagi. haha" ;p





smpi smpi jea kat ts kwn die masih lagi x smpi2, so aku ajak awekku gi starbuck smbil nk tggu die. kat sne ktorg berbual dan bergelak dan juge bersnap pic smpi aku terlupe pasal tggu kwn die. seda2 jea kwn die ade kat sblelah ktorg. hahaha. ape lagi memeluk la dorg pompuan tuh. ;p





umh then ktorg jln2 kat ts tu jea. cdg nk tgk movie tp ouh sgt penoh gile. haha so x jadi. then stelah agak borink di ts ktorg gerak lah gi pavi. hahaha perjalanan ke pavi memenatkn awek ku. cian die haha. stelah smpi di kat pavi ktorng jln jln gak. x de bnde sgt nk buat haha. umh ouh awek ku tarik aku gi mcm2 kdai. dala smue kdai ponpuan hahaha. malu aku~~. kdai je byk gi beli nye tidak hahahaha. pastuh hilda jmpe si kwn lame die. oh jmbu gile jea ;p. umh then awek aku tarik aku gi tgk kdai hahaha. mcm2 pompua niy ;p jgn mara syg.

then stelah pnat tgk brg jea. die ajak gi sgi wang balek. ckap nk beli bag n mkn mcd. jlan la kaki balek gi sgi wang. wat penat jea hahahahaha ;p. umh smpi kat sgi wang igt nk mkn dlu, ouh tp ramai gile so aku ajk la bli brg dlu then gi ts makan. tp sbb rmai sgt kat dlm tuh ktorng x jd bli brg blah jea gi ts nk mkn hahaha. kne la kln kaki lagi ts ouh fenatnye.

smpi kat ts gi la carik mcd. mcd tuh kat atas so rase penat ktorng nk naek la lif. babi pantan wtf!! rmai gle babi org dlm lif tuh. x than lapa nye psal jln la lagi naek atas. smpi je kat mcd ouh gampang! rmai babi jea. x de tmpt dudok. pastuh tggu jap igt dpt tmpt dok. sial x de pon haha. pastuh hilda ckap la jom gi mkn kat kopitiam. hahah so then ktorg oke n gi jea kopitiam tuh. smpi2 je kat kopitiam tuh ktorng dpt tmpt dudok. fuhh lege gile!!!! hahaha. tp kat cni agal babi kot sbb lynn terok gile!! da la amek order lmbt, nk tggu mknn die fuhhhhh. tetido aku td kat sbelah awek aku! sial lembab babi gampang wtf!!! then ktorg igt nk cancel la kn. sial die x bagi. ape hindrak pukimek btol. lpas tuh dpt jea mknn ktorng pon mam laa. haha tp awek ku x abes mkn. yelah da letih kn. pastuh kne tggu lame. aku mlahap licin jea hahaha. then da baya ktorng gi la kat bwah nk tgk brg ape bole beli sbelum balik kn. tgk nye tgk aku terjmpe 2 ring nie same n muat2 kat jari aku dan awek aku. hah x pe rase ragu2 die tros jea belikn. thx syg love u. humh then ktorng jln klua ts gi stesen lrt hang tuah n then balek. hahahaha

hari ni sgguh penat

blog ouh blog


sayang,
aku dah tak berdaya
berkawan dengan angan angan
bertemankan bayang bayang

1 comment:

  1. berkawan dengan angan angan,
    bertemankan bayang2?

    woaahhh... mcm perna dgr.spe ek sbot??

    ReplyDelete